Kauplemine | Hingamislaulupidu

Kauplemine

Teadliku valiku laat

Hingamislaulupeo laadale ootame omatoodangu pakkujad (looduse- ja tervisekaup, puhas toit, maa- ja metsaannid, käsitöö, spirituaalsed meened, tervisliku eluviisi toetavad spordivahendid nt joogamatid).Samuti on lubatud lühikesed töötoad meenete meisterdamiseks. 

Kauba vahendajad ja edasimüüjad lubame kauplema sõltuvalt toodangust ( nt kristallitooted).

Ootame kauplema ka väiketoitlustajaid: väiketoitlustaja pakub tervislikke suupisteid, smuutisid, pirukaid jmt. Väiketoitlustaja ei paku külma/sooja toitu taldrikutelt. 

Kauplemine toimub 20. augustil 2021 kell 09:00 kuni 16:00 või kuni õhtuse kontserdi lõpuni.

Müügikohad asuvad õuealal, murusel pinnal. 

Müügipileti hinna sees on:

  • 1m pinnaga 1 tasuta pääse ja 1 erihinnaga pääse 25€/tk
  •  2m  pinnaga 1 tasuta pääse ja 2 erihinnaga pääset 25€/tk
  • 3m pinnaga 1 tasuta pääset ja 3 erihinnaga pääset 25€/tk
  • Üle 3m pinnaga sooja toidu toitlustajale – 5 tasuta pääset ja 3 erihinnaga pääset 25€/tk
  • elektri kasutus (vajadusel) ja prügi äravedu.

 

Alltoodud õigused ja kohustused tekivad Korraldajal ja Kauplejal pärast müügipileti tasumist. Peale kohatasu arve laekumist Korraldaja A/a -le  loetakse leping Korraldaja ja Kaupleja vahel sõlmituks.

1.1. Kauplemine on tasuline, tasu suurus sõltub müügipinna suurusest jooksevmeetrites. Esimene 1 jm = 35 eur; 2 jm = 45 eur; 3 jm = 55 eur; ehk järgnev jm 10 eur.

1.2. Kauplejaks registreerimine kuni 15.08.2021 festivali kodulehe kaudu. Registreeruda saab SIIN

1.3. Korraldajatele saabunud osalemisankeet ning osalustasu laekumine kinnitab osaleja nõustumise kauplemise tingimustega ja annab korraldajatele õiguse avaldada osaleja andmed (nimi, telefoninumber ja tegevusvaldkond) kodulehel www.hingamislaulupidu.ee ja müüjale kauplemisõiguse.

1.4. Broneeritud müügipinnast loobumisel või laadal mitteosalemisel osalustasu ei tagastata.

1.5. Müügipindade edasi müümine ja kaupleja asendamine ilma korraldaja nõusolekuta on keelatud.

1.6. Müügiplatsi paigutus toimub korraldajate poolt, võttes arvesse müügialade temaatilist jaotust ja mahutavust ning kaupleja poolt registreerimisankeedis märgitud tooteid.

1.7. Müügipinna sisustab kaupleja ise.

 

Kaupleja õigused ja kohustused:

2.1. Müügikohtade ettevalmistamine ja kujundamine ning kauba kohalevedu toimub 20. augustil kell 8.00-9.30. 

2.2. Müügialal on transpordivahendiga liiklemine piiratud, täpsed juhised saab korraldajatelt toimumispäeva hommikul.

2.3. Kauplemise päeval on platsil transpordivahendiga viibimine/liiklemine keelatud kell 9.30-16.00.

2.4. Kaupleja tagab, et müügipinna sisustamine ja kaupade paigutamine on lõpetatud 20. augustil hiljemalt kell 9.30 ning kokkupanek algab mitte varem kui kell 16.00.

2.5. Kaupleja tagab oma müügikoha ümbruse puhtuse ja korra ürituse toimumise ajal ja ka peale kauplemise lõppemist.

2.6. Arvestades festivali temaatikat kasutab kaupleja  kauplemise ajal ümbertöödeldavast või komposteeruvast materjalist nõusid ja abivahendeid ning korraldab jäätmete liigiti kogumise.

2.7. Lubatud on lühikeste max 15 min kestvate töötubade korraldamine. Kaupleja arvestab ja kooskõlastab töötubade korraldamisel eelnevalt korraldajaga kellaajad, nii et need ei segaks kavas olevaid põhilisi tegevusi.

2.8. Kauplejad tagavad oma kauba nõuetele vastavuse ja müügitegevuseks vajalike dokumentide ning vahendite olemasolu.

2.9. Ei  ole lubatud paiguta eksponaate ja reklaami oma müügiplatsist väljapoole ilma Korraldaja nõusolekuta.

2.10. Kaupleja kannab nähtaval kohal nimesilti oma nimega.

2.11.  Kaupleja järgib Eesti Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud Covid-19 piiranguid ja nõudeid

2.12. Tasub Korraldajale kokkulepitud osalustasu esitatud arve alusel enne Hingamislaulupeo toimumist Korraldaja pangaarvele EE711010220266552227 arvel näidatud tähtajaks.

– Arve mittetasumisel või mittetähtaegsel tasumisel loetakse Korraldaja ja Kaupleja vaheline leping lõppenuks ja Kaupleja kaotab õiguse algselt tellitud (broneeritud) müügiplatsile.

Toitlustaja õigused ja kohustused:

3.1 Toitlustusteenuse osutamisel tuleb järgida, et teenuse pakkuja omab kõiki toitlustusteenuse pakkumiseks vajalikke lubasid ja sertifikaate ning Eesti Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud Covid-19 piiranguid ja nõudeid.

3.2 Pakutav menüü peab haakuma festivali temaatikaga. Pakutav toit peab olema  tervislik ja värske, soovitavalt kodumaine või kodumaisest toorainest.

3.4 Hingamisfestivali toitlustusmenüü hulka ei kuulu poolfabrikaadid (friikartulid, pihvid, lihapallid, viinerid jmt), suure suhkrusisaldusega joogid (nt. energiajoogid, limonaadid, jmt)  ja maiustused  (suurtootjate jäätised jm maiustused) ning alkohol (va alkoholivaba käsitööõlu ja -siider). 

Keelatud on igasuguse alkoholi müük.

3.5  Toidu pakkumisel tuleb olla keskkonnasäästlik ning vältida plastikut (ka biolagunev). Lubatud on korduvkasutus ja komposteeritavast materjalist nõud.

Korraldaja õigused ja kohustused:

4.1. Korraldajad tagavad kogu ürituse ühtse müügiloa.

4.2. Korraldajad vastustavad üldise korra eest festivali toimumise kohas.

4.3. Korraldajad ei vastuta vääramatu jõu ja külastajate ning osalejate poolt põhjustatud kahjustuste eest, samuti isiklike esemete, toodete ja muude materjalide ning seadmete kahjustamise või nende kadumise eest Hingamislaulupeo ajal.

4.4. Korraldajatel on õigus tõkestada mitte sobivate kaupade ja teenustega kauplemist.

 

Lisainfo:

Karolin Kairo-Gasman
tel: 533 26297
e-post: kkgasman@gmail.com

JÄLGI MEID
etEstonian